Subject: Suur-Ameerika tn 3 // Väike-Ameerika tn 4 DP avalik väljapanek
From: "Riina Parm" <[email-masked]>
To: "Riina Parm" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 18:46:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Kesklinna Valitsus ja Tallinna Linnaplaneerimise Amet avalikustavad 
ajavahemikul 22.05 – 4.06.2025 Suur-Ameerika tn 3 // Väike-Ameerika tn 4 
kinnistu detailplaneeringu Ameerika Ühendriikide saatkonnahoonete kompleksi 
ehitamiseks. Avalikule väljapanekule eelneb planeeringulahendust tutvustav 
avalik arutelu, mis viiakse läbi 20.05.2025. Avaliku väljapaneku tulemusi 
tutvustav avalik arutelu viiakse läbi 9.07.2025.

Täpsem info on leitav manusesse lisatud teatest (lisatud nii .asice kui .pdf 
formaadis).

Lugupidamisega

Riina Parm

ruumilise planeerimise spetsialist

linnakeskkonna talitus
linnamajanduse osakond

645 7264